Thursday, June 9, 2011

ikan ape yang beranak???

banyak banyak ikan ikanape yang tak bertelur??? ish jgn kotor sangat.. bukan psal kemaluan lah..
pasal ikan tak bertelur.. maknenyer yang beranak lah.. ade ke ikan beranak??
mestilah ade.. huhuhu

ikan yang korang selalu makan tuh.. yang korang masak asam pedas.. dah ingat ikan ape>???
ala ikan yang kadang kadang korang bakar..then makan dgn air asam...
haaaa IKAN PARI lah!!

pernah tak korang tgk mcm ner ikan pari beranak??
aku ni duduk dekat perkmpungan nelayan tapi tak tau plak mcm ner die beranak kan..
*tetibe feelin feelin duduk perkampungan nelayan.. HAHAH

tak yah nak sebok nak tangkap ikan pari ke hape..
skang ni zaman hujung hujung suam suam kuku..
nak tgk ikan pari beranak google jer!!! eh Youtube jer!!!!

kan mudah..
nak tgk mcm ner die beranak?? meh aku tnjuk..
aku mcm geli pon ade tgk die beranak..
bukan ape.. ikan tuh dah lah fevret aku..

tup tup aku dah tau mcm ner kitaran hidup die.. beranak kot!!
aku jd geli rase mcm makan anak orang puleeekk..hahahahah

nak nak tgk sangat mai la









dlam pada aku tgh cr video tuh boleh plak jumpe video annoying nih..
benci sial tengok..
mcm merendahkn martabat orang yang bersalin jer..
ingat senang.. sakit tau tak..
eceh mcm aku yg bersalin plak.. hahhaha





pape pon kite perlu lah insaf.. mcm mcm tuhan ciptakan makhluknyer..
dgn mcm mcm cara dan rupe..
kite sebgai hamba perlu tunduk dan patuh serta
sentisa menyebutnya :)

wahh feelin feelin ustaz..
renung renungkan dan selamat beramal yer!!!

2 comments:

eszy said...

wah..i like ur last stanza!!

Ikmal Arif Azami said...

well aku pendakwah sekarang =_=
huhhuu