Saturday, October 10, 2009

congrates, sekolah sukan

after wake up around 12 p.m
my dad called me...

ayah:wat per takder kelas ker??
aku: mane der ary sabtu cuti la..
ade ape??
ayah: saje jer..ni kat shah alam ni..antar Amun g ujian nak masuk
sekolah sukan...elok ker amun masuk skolah sukan???? ok??
aku: ala kalu dah dapat bagus lah.. biar lah die blaja sendiri..
ayah: tu lah nanti dok asrama. die dah la susah nak di jage kat umah..
aku: hahahahha..tau tak per (dialog tambahan penyedap citer) terpulang la..
ayah: kire ok la yer..??
aku: ha ok la....
ayah: k la nak tanyer tu jer..tak kol ibu??? ibu kat umah aunty ader open house..
aku: blom topup.... ermmm yela bukan orang dapat g pon.....

a little bit conversation with my dad..

i just want to say to my brother..
Congrates!!! dapat masuk sekolah sukan..
kire antara ramai2 dier yg terpilih..sekurang nya dapat la
meme-proud kan family hahahhahah...
as long u study hard n gud luck for UPSR result...

No comments: