Sunday, September 4, 2011

this is the time



The time that I wait is just around the corner. Degree time!!! OMG OMG OMG

seperti yang diketahui yer aku dapat sambung ke degree dalam Sains Pengurusan Seni Kulinari..

This is the thing that I did not expect.. this is not under my expectation.. I just love to going with the flowww~~ wooooweeee!!

kau hingat senang nak belajar.. kalau senang takkan lah aku dapat dekan sekali jer kan.. pape pon aku bersyukur sebab dah sampai kat tahap ni dah..

degree weii degree!!! aku malas nak masuk belajar.. bukan malas belajar tetapi malas sebab terlalu lame cuti..

entah entah nak menulis pon tak ingat macam ner dah.. ok itu melampau
owh-otak-lemak-tepu-lemak-badan cair lah cepat +_+

aku mengharapkan sesuatu yang lebih baik time degree nih!!!

arah tuju selepas ini?? owh no
still not clear!! wake up wake up

takkan lepas degree kawen kot... nanti nak makan ape?? pasir??
kalau boleh telan lah..

hahahahaahaha

tempat baru. rakan baru, lecturer baru, suasana baru, bangunan baru
ahhh semua baru

baju seluar semua kene baru!!!
semua tak muat dahh!! weii seriously!!


ape ape pon pengharapan yang lebih baik akan berlaku dan kurang kurang kan lah menyetan hahaha!!!

adakah pasti?? :P

owh yer convocation on 27 October!! and 28 October is my dad and my birthdaaaaayyy!!!
ayah nah i bagi hadiah special punyer!!!

3 comments:

eszyamin said...

sgt signifikan konvo kau yer!! triple happiness

haffizmohdnoor said...

wah.. bestnya kulinari.. goodluck!! :D

Ikmal Arif Azami said...

tu la pasal!! mak aku kate tgk tuhsn susun kan hari baik punyerrr!!!

hai hafiz!! minat kulinari gak ker??