Monday, July 11, 2011

tak de broadband, ade bisnes



hahhahahha
kelakarlah gile tajuk entri kau kannn..

well i'm kinda negatively online okeyhh due to the broadband losss..
poyo.. broadband kat adik i laahhh
kat Melaka.. die study kat KUIM..
So gigih lah die nak gune broadband bagai kann
ceyh bunti mcm tak puas aty jerr..

thats y kurang on9 nyah..

dalam pada itu, saya pon merancang untuk berbisnes di bulan Ramadhan yang mulia ini..
eceh yang akan datang yer..

saya merancang untuk menjual kuih raye..
just two types which are Cornflakes The Gorgeous Love and ChocChips !!

name nak gedik kau.. hahhaahha ada ku kesah..
sample telah diedarkan dan tunggu jer lah next step yawww!!

mengharapkan penjualan ini mendtgkan hasil.. hhhuhuu
insyaallah..

sambil sambil tu saya juge ade buat tempahan bagi kek birthday, jamuan kehape..
cuppycake pon ade gaaakk

baru permulaan dan mengharapkan yg terbaik dimase hadpan..
:P









okeyh tak gorgeous sgt sebab buat dgn gelojoh!!
:P

4 comments:

Fasihah Supian said...

bebila aku tlg promote kan ;)

Ikmal Arif Azami said...

hehhehehe miss Fasihah such a supportive person.. insyaallah if ade lagi yg i nak exposed i will let you know ok :P

Fariza Othman said...

sama la ngn saya.nak berbisnes tapi xde broadbnd etc etc!!giler klakar ;p

Ikmal Arif Azami said...

kak Fariza isnes ape??
hahahaha

tak perlu broadband pon boleh bisnes!!! hahhaaha kelkar jugaakk :P