Sunday, February 1, 2009

ARRRGGHHHHH!!!!!!! Lecture start tomorrow...

I feel so lazy now..


i dont want to go to class in Perda tomorow..
Early in the morning French class...
bukan boring ker aper..
Cuma penyakit malas ni datng plak..
spread through blood vessel all over my body...
(kronik tuh)

erm ape kan daye...
this my responsibility that should i carry..
study, study n study...
i wanna make my family proud...
yela dah mcm2 diorg bagi n beri kat aku..
well aku kan anak paling demand...
memg demand gle!!!

wat ever it is tomorrow class still on k!!
so p la class....

erm tak tau nak ckp ape...

tetibe housemate aku kater td yg
kemungkinan food science ader test sok..
arrgghhh...malsnyer nak bc....
apepepon bc jela k...
kate nak dapat AD this sem...
i will try my best!!!
insyaallah...
just be myself confident and positive!!!

bubye..nuk membace..
hhahahah..

No comments: