Saturday, April 7, 2012

Past few months ago



This is basically what's happening people
baking cakes, wedding, hantaran and so on..
it's overrr !


KEK megah tersergam di tgh pagi buta. 4 pagi kot !
nampak behave sikit


sampai selepas one hour perjalanan kek jadi mcm ni..
nampak sangat kene banyak belajar yaawww







orang orang kuat katanyaaa !




aku merasakan yang aku lebih besar dari pelamin ! ALERT













It's been ages I did not put up something here right..
NOW I'm in fifth week of my second semester in degree yaaawww. The journey still far.
sabar sabar sabar

assignment melambak gilaaa.. trying to settle up in a good manner and smart.
Am I think so? macam kelaaam kabuut jer..

Life is too short. We need to enjoy *ayat lecturer aku*

So far in this second semester all the subject nak kata tough not really. tapi itu lah kene rajin belek gelek buku. If not terpesong gamaknyer.

paling best subjek Kitchen Planning hahahah. belajar AUTOCAD maaaa.
boleh jd AD student.
bukan itu sahaja ade jugak belajar pasal food writingggg ! JOURNALISM sangat..
boleh jadi Masscommers jugaak.

SEE people.. SEEE ! Huge kan scope culinary ..
jangan ingat masak jer !

For my cousin Happy Wedding yaaa
Hope happiness always covered your life and your wife ! Covered?? wtf
owh no. gambar tunang kat kamera malas mau transfer :P

5 comments:

PemilikCahaya said...

wow..bangga wei dgn kau..siyess..teruskan tau..aku percaya kau akan berjaya jadi apa yang kau mahu..dah boleh nampak dah...

culinary the best..blaja autocad mmg tak menahan..

PemilikCahaya said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ikmal Arif Azami said...

amin amin aminn.... tak menahan sgt tauuu. excited buat meja 3d. ahhaha

PemilikCahaya said...

hehehe...eh aku terhantar dua komen, delete lah lg satu tuh..

Fasihah Supian said...

malllllll!!! great job!! perghh nanti kalau my bro nak kawin aku tmpah kat kau je lah!hehe but but, nape dy cair tu..huk3