Thursday, January 13, 2011

now i know who she is

yeay tomorrow my off day..
get release all the stress and forget for a while about work
i plan want to sleep late because miss gile nak online!!!
hahahaha
gedik kau

then terjumpe pulak macam macam magazine kat dlm umah nih..
banyak gile majalah mastika..
walaupon takot nak bukak satu demi satu helaian..
aku gagah kan jugak
*hampeh penakot gile*

yela majalah tu kan suke cerita pasal hantu la, kene rasuk la, kene santau la
aku ni penakot tapi suke tgk cerita cerita hantu nih..
dah dah...

pasal keajaiban pulak.. nak cite nih..
nak cite pasal budak kecik ni..
yang comel nih...
ala budak nih..
i rase u guys mesti penah dgr lagu dier

mule mule i dgr lagu dier mcm " lagu ape nih?? comel jer suare.. sedap jugak. tapi yang nyanyi ni??

i have no idea sape yg tau sape yg nyanyi lagu tuh.. betol betol tak tau..
setelah sekian lame finally baru i tau yg name die Cleopatra Stratan..

tahu tak yang si kecil ni sangat WOW !!!!!!
Time umur die tiga tahun die dah menjadi penyanyi profesional !!!

kau ade?? die hebat !!!!
siap ade album yg berjudul Le Varsta De Trei Ani lagi..
lagi aku tak mampu..

bukan tu jer..
die jugak penah menang award kat MTV Award sebagai artis termuda dan lagu paling hits!!!







ni la lagu yg i ckp tuh..
mesti korang penah dgr kan?? :P





haaaa.. ni video doe yg aku rase comel gile!!!

eh bukan aku yg comel tapi budak nih la =_=

2 comments:

Miodrag said...

Super video!

Ikmal Arif Azami said...

yes yes miodrag!!
and cute kan!