Thursday, January 6, 2011

big lust for the huge eater



yeah aku suka makan..
i thought that my appetite will loosen up once i came in Langkawi.. tapi hareeemmm..
makin byk makan adela..
a few days earlier YES !!! i kurang mkan tapi makin lame makin byak and non stop..

morning having breakfast kat cafe hotel..
then lunch lagi, then ptg makan lagi sebelum balek..
sampai rumah, taknak duduk diam kat rumah..
gatall nak kuar kaki tu.. :P

kalu dah kuar online online lepak lepak..
mesti makn..
then sebelum balek rumah makan lagi

tetibe *eh macam teringin kunyah keropok la*
makan lagi..
and until i posting this i tengah makan keropok yang baru beli td =__=

memang tak boleh kurus..!!
lalallaalalala

sape tak happy kalu makan?? bg tau saya..
maybe aku byk berjalan kaki kot kat Langkawi ni..
ecececececceh nak cover tak bertempat..

padahal memg kuat makan!!
yela kuat makan :P

gemokkah aku??

kawan aku tgk gambar aku yg ni die kate
" eh ikmal makin berisi kau yer "





=________=

i cakap memg berisi pon..
dah lame dah..

anda pula ??

No comments: