Saturday, August 27, 2011

Ramadhan dah nak berakhir

ewah ewah puase dah nak abes baru kau nak update ape bagai kan..
i bukannyer ape busy lah skang nih sejak berkecimpung dalam ber cak lempong..
eh bukan..!! busy berbisnes sekarang katanya kan..
bisnes kecil kecilan jer cik jahh..

dua jenis kuih raye jer aku jual..
nak rase gakkan generate duit sendiri..
nak generate fuuhhh memg lah pahit tapi bile duit yang dilabur berkembang mengalahkan modal..
rase manis gile!!! paling tak best bile ade barang kesukaan depan mate dan dan time tu money tengah tebal kan..
OH NO!! kau buat duit susah ke senang?? tetibe sayangggnyer duit!!! ok simpan

*sambil nangis tak dapat beli barang idaman.. eh tak nak beli barang teringat SOMALIA
kesian kan :(

aku rase ni entry merapu.. entri semak semak campur aduk tanpa hala tuju..

dah nak sebulan kan kite puase.. dah nak sampai penghujungnye..
alhamdulillah aku bersyukur dpt menghadirkan diri sekali lg dlm bulan yg mulia ni..
untuk tahun ini ramadhan ku ceria disamping keluarga dan dapat aku laksanakn terawikh walaupon ade beberapa hari yang aku terlepas..

sekurangnyer tak la macam dulu.. memang tak pergi langsung..
menyetan jer keje!!

hahhaahha jangan ikut perangai ini yer adik adik..

macam macam yg berlaku sepanjang sebulan ni.. busy memg tak payah cakap la kan dengan order cookies dua jenis tuh.. gigih tau buat sorang sorang.. *nak menjaga kualiti katnyer* +_+

dalam bulan ni juga kawan baik aku kehilangan tempat berteduh.. hampir 90 % rumah beliau terbakar.. aku hanya dapat memberi support moge beliau sekeluarga tabah..

dan paling best dalam bulan nih aku dapat berIftar bersama kawan kawan ku di Times Square tempoh hari :PP!! suke suke lepas rindu!!! weheee


lepas raye nih masuk belajar pula!!! otak-beku-lemak-tepu

* mampu ke nak menghadapi kelas kelas and adapt new environment?? aku dah la lambat sikit nak adapt adapt ni


p/s: baju raye kale ape korang weiii?? aku electric blue!! yeay

3 comments:

PemilikCahaya said...

curlass kau cik jah...alhamdulillah, bila dh keje, duit rasa sgt2 la x trnilai..nk beli brg pun pikir empat lapan kali..baju raya aku x berganti la..xde rzeki nk gnti..lgpun xde mood nk raya kali ni..

Ikmal Arif Azami said...

curlass tak curlass kann..
harus lah pikir 2 3 4 kali..
hasil titik peluh katenyer..
tak pe tak ganti pon tak pe.. kalau elok tak salah gune lagi kan.. lain lah tak muat kalau tiap2 tahun berat bertambah *ehem* aku lettewww

Ikmal Arif Azami said...

curlass tak curlass kann..
harus lah pikir 2 3 4 kali..
hasil titik peluh katenyer..
tak pe tak ganti pon tak pe.. kalau elok tak salah gune lagi kan.. lain lah tak muat kalau tiap2 tahun berat bertambah *ehem* aku lettewww